Javni poziv za najam Javne površine – PICOKIJADA 2024.
Na temelju članka 36. Statuta Turističke zajednice Grada Đurđevca („Službene novine Grada Đurđevca“, broj 9/2014) predsjednik Turističke zajednice Grada Đurđevca dana 15. svibnja 2024. donio je
ODLUKU
o obavljanju trgovačkih, zabavnih i promidžbenih djelatnosti na javnim površinama za vrijeme održavanja manifestacije „PICOKIJADA 2024.“ od 28. do 30. lipnja 2024. godine
I. OPĆA ODREDBA
Ovom Odlukom se utvrđuju uvjeti i cijene zakupa javnih površina za vrijeme održavanja manifestacije „PICOKIJADA 2024.“, u razdoblju 28.-30. lipnja 2024. godine.
Najmoprimci će moći zakupiti sljedeće površine:
– šetnice uz Trg svetog Jurja ( šetnica uz poslovni centar, šetnica u parkiću nasuprot crkve svetog Jurja i šetnica od Trga svetog Jurja prema Osnovnoj školi). Trg svetog Jurja će se koristiti isključivo za Podravinoteku i izlagačke prostore za sponzore
– parkiralište uz zoo Hrvatska Sahara na kojem će se nalaziti veliki lunapark predviđeno je za štandove s dječjim igračkama
– Starogradska ulica za rukotvorine
II. OPĆI UVJETI
Za vrijeme održavanja manifestacije „PICOKIJADA 2024.“, u razdoblju od 28.-30. lipnja 2024. godine korisnici su se dužni pridržavati sljedećih uvjeta objavljenih od strane Turističke zajednice Grada Đurđevca (u daljnjem tekstu: Organizator):
1. Posjedovati važeću registraciju za obavljanje djelatnosti.
2. Na vidnom mjestu postaviti naziv djelatnosti (obrt, tvrtku), adresu, OIB, ime i prezime nositelja djelatnosti.
3. Štandovi, kućice, prikolice moraju biti estetski zadovoljavajući. Suncobrani i krovni pokrovi za štandove (cerade, platna i sl.) moraju biti u boji pijeska (bež boja).
4. Zakupci koji će izlagati na prostoru Starogradske ulice obavezno moraju biti obučeni u tradicionalni, narodni ili uz brand Picokijade kontekstualno povezani kostim. Prihvatljiva odjeća je narodna nošnja ili uz tradicionalni zanat pripadajuće odijelo.
5. Zakupci ostalih prostora javnih površina u centru grada koji koriste male štandove, a troše puno struje (misli se na trošila ukupne snage veće od 1 KW), dužni su u prijavi navesti okvirno koliko snage troše te platiti dodatni paušalni iznos za potrošenu električnu energiju.
6. Svaki zakupnik dužan je osigurati ispravne produžne kablove za napajanje električnom energijom vlastitog izložbenog, prodajnog štanda.
7. Po završetku manifestacije svaki zakupnik dužan je očistiti zakupljeni prostor, otpad staviti u plastične vrećice i odložiti u za tu namjenu postavljene kontejnere.
8. Ambalaža i kutije za vrijeme trajanja manifestacije ne smiju stajati neposredno uz štandove, tako ni prikolice, transportna kolica, vozila i slično.
9. Organizator neće dozvoliti postavljanje štandova i izlaganje/prodaju predmeta koji ne zadovoljavaju navedene uvjete.
10. Svi zakupci koji ne ispunjavaju navedene uvjete i ne rade sukladno važećim zakonskim odredbama za obavljanje pojedine djelatnosti, biti će udaljeni bez prava na povrat plaćenog iznosa.
III. CIJENA ZAKUPLJENOG PROSTORA
1. Cijena za obavljanje trgovačkih, zabavnih i promidžbenih aktivnosti (nakit, prodaja kokica, lepinja, fastfood, ljekovito bilje, promidžbeni materijali i slično) iznosi 18,00 eur/m2 po danu (do 3m2); 17,00€/m2 (3-5m2); 16,00€/m2 (5-10m2); 15,00€/m2 (iznad 10m2) .
2. Za postavljanje zabavnih sadržaja – zračni tobogani, vrtuljci i ostalo, raspisati će se posebni Natječaj s početnim iznosom zakupnine od 1.200,00 eura
3. Za postavljanje zabavnih sadržaja – lunaparka raspisati će se posebni Natječaj s početnim iznosom zakupnine od 1.200,00 eura
4. Neprofitne udruge građana, domaće radinosti i OPG-ovi s područja Koprivničko – križevačke županije, imaju besplatan zakup javne površine u Starogradskoj ulici ukoliko se bave rukotvorinama, tradicionalnim zanatima i obrtništvom, dok istovrsni izlagači izvan područja Koprivničko – križevačke županije plaćaju prostor u Starogradskoj ulici površine do 3 m2 50,00 eura po danu. Iznimno ako netko želi izlagati 3 dana (petak, subota, nedjelja) tada je cijena za treći dan 30,00 eura, ukupno 130,00 eura za 3 dana.
Ukoliko zakupnik proširi svoju djelatnost na većoj površini od zatražene, isti plaća kaznu od 40,00 eura za svaki m2 javne površine za koju nije dobio suglasnost od zakupodavca.
IV. CIJENA STRUJE
Zakupci prostora javnih površina na Trgu sv. Jurja ili uz šetnicu koji koriste male štandove, a troše puno struje (misli se na trošila ukupne snage veće od 1 KW), plaćaju paušalan iznos struje od 10,00 eura po danu izlaganja za svaki kilovat prijavljene snage trošila.
Organizator osigurava priključak na električnu energiju, a zakupnik si osigurava ispravan i adekvatan produžni kabao.
Osoba ovlaštena od Organizatora provjeriti će koliko struje troše pojedini izlagači.
V. UPLATA
Ukupni iznos zakupnine zakupnici moraju uplatiti na žiro-račun Turističke zajednice Grada Đurđevca, otvoren kod Zagrebačke banke, IBAN HR 4123600001102454975, Stjepana Radića 1, OIB 86857947232 te uplatnicu dostaviti poštom preporučeno ili skeniranu na e-mail tzdjurdjevac@gmail.com najkasnije do 21. lipnja 2024. godine. Također kopiju uplatnice zakupnici su dužni čuvati kod sebe za vrijeme cijelog trajanja manifestacije.
*Ukoliko zakupnik ne izvrši uplatu do 21. lipnja 2024. godine., tada se ukupni iznos povećava za 30 % i dužan ga je uplatiti najkasnije do 24. lipnja 2024., u protivnom nema pravo izlaganja na „Picokijadi 2024.“
VI. ZAHTJEV
Za zakup javne površine objavit će se Javni poziv zainteresiranim pravnim i fizičkim osobama.
Zahtjev za zakup javne površine treba sadržavati:
– naziv, adresa i OIB podnositelja zahtjeva,
– broj dana izlaganja na manifestaciji,
– opis lokacije koju se želi zakupiti,
– broj kvadrata javne površine,
– ukupna snaga svih trošila u kw,
– kontakt odgovorne osobe,
– rješenje nadležnog tijela kojim se dokazuje registracija subjekta.
Obrazac zahtjeva za zakup javne površine može se preuzeti na službenoj stranici Turističke zajednice Grada Đurđevca (www.visitdjurdjevac.hr). Zahtjev je potrebno poslati na e-mail: tzdjurdjevac@gmail.com do 19. lipnja 2024. godine.
Turistička zajednica Grada Đurđevca