PICOKIJADA 2025: NAJAM JAVNE POVRŠINE

PICOKIJADA 2025: NAJAM JAVNE POVRŠINE

Na temelju članka 36. Statuta Turističke zajednice Grada Đurđevca („Službene novine Grada Đurđevca“, broj 9/2014) predsjednik Turističke zajednice Grada Đurđevca dana 28. svibnja 2025. donio je

ODLUKU
o obavljanju trgovačkih, zabavnih i promidžbenih djelatnosti na javnim površinama za vrijeme održavanja manifestacije „PICOKIJADA 2025.“ od 27. do 29. lipnja 2025. godine

I. OPĆA ODREDBA

Ovom Odlukom se utvrđuju uvjeti i cijene zakupa javnih površina za vrijeme održavanja manifestacije „PICOKIJADA 2025.“, u razdoblju 27.-29. lipnja 2025. godine.

Najmoprimci će moći zakupiti sljedeće površine:

 – šetnice uz Trg svetog Jurja (šetnica uz poslovni centar, šetnice u parku nasuprot crkve svetog Jurja i šetnica od Trga svetog Jurja prema Osnovnoj školi). Trg svetog Jurja će se koristiti isključivo za Podravinoteku, gastroizlagače u sklopu manifestacije Okusi podravske tradicije i izlagačke prostore za sponzore.

– parkiralište iza gradske tržnice na kojem će se nalaziti veliki lunapark predviđeno je za štandove s dječjim igračkama.

– Starogradska ulica isključivo za rukotvorine (tradicijski i umjetnički obrti, ručni radovi, medičari, svjećari, licitari, med i proizvodi od meda, domaći kolači, vinari, likeri i rakije, sirari, tradicijski proizvodi, bio proizvodi, tradicijski nakit, drvene igračke).

II. OPĆI UVJETI

Za vrijeme održavanja manifestacije „PICOKIJADA 2025.“, u razdoblju od 27.-29. lipnja 2025. godine korisnici su se dužni pridržavati sljedećih uvjeta objavljenih od strane Turističke zajednice Grada Đurđevca (u daljnjem tekstu: Organizator):

1. Posjedovati važeću registraciju za obavljanje djelatnosti.
2. Na vidnom mjestu postaviti naziv djelatnosti (obrt, tvrtku), adresu, OIB, ime i prezime nositelja djelatnosti.
3. Štandovi, kućice, prikolice moraju biti estetski zadovoljavajući. Suncobrani i krovni pokrovi za štandove (cerade, platna i sl.) moraju biti bijeli ili u boji pijeska (bež boja).
4. Zakupci koji će izlagati na prostoru Starogradske ulice obavezno moraju biti obučeni u tradicionalni, narodni ili uz brand Picokijade kontekstualno povezani kostim. Prihvatljiva odjeća je narodna nošnja ili uz tradicionalni zanat pripadajuće odijelo.
5. Zakupci ostalih prostora javnih površina u centru grada koji koriste male štandove, a troše puno struje (misli se na trošila ukupne snage veće od 1 KW), dužni su u prijavi navesti okvirno koliko snage troše te platiti dodatni paušalni iznos za potrošenu električnu energiju.
6. Svaki zakupnik dužan je osigurati ispravne produžne kablove za napajanje električnom energijom vlastitog izložbenog, prodajnog štanda.
7. Po završetku manifestacije svaki zakupnik dužan je očistiti zakupljeni prostor, otpad staviti u plastične vrećice i odložiti u za tu namjenu postavljene kontejnere.
8. Ambalaža i kutije za vrijeme trajanja manifestacije ne smiju stajati neposredno uz štandove, tako ni prikolice, transportna kolica, vozila i slično.
9. Organizator neće dozvoliti postavljanje štandova i izlaganje/prodaju predmeta koji ne zadovoljavaju navedene uvjete.
10. Svi zakupci koji ne ispunjavaju navedene uvjete i ne rade sukladno važećim zakonskim odredbama za obavljanje pojedine djelatnosti, biti će udaljeni bez prava na povrat plaćenog iznosa.

III. CIJENA ZAKUPLJENOG PROSTORA

1. Cijena za obavljanje trgovačkih, zabavnih i promidžbenih aktivnosti (nakit, prodaja kokica, lepinja, fastfood, ljekovito bilje, promidžbeni materijali i slično) u zoni A uz Trg sv. Jurja (TLOCRT PARKA dostupan na kraju objave), te na šetnici uz poslovni centar iznosi 25,00€/m2 po danu.
* U Zoni A moguće je zakupiti prostorni modul od 2 dužna metra. Odnosno, ukoliko netko želi zakupiti veću površinu može tada zakupiti 2 ili 3 modula po 2 dužna metra.ZONA A JE S DATUMOM 4. LIPNJA POPUNJENJA TE VIŠE NIJE MOGUĆE IZNAJMITI POVRIŠNU U ISTOJ!!!

Cijena najma u ostalim zonama (B, C, D, E, TLOCRT PARKA dostupan na kraju objave) iznosi 22,00 €/m2 po danu (do 3m2); 20,00€/m2 (3-5m2); 18,00€/m2 (5-10m2); 16,00€/m2 (iznad 10m2).

Zakupci koji se prijavljuju za zakup javne površine u zonama A, B, C, D i E obvezni su zakupiti traženu površinu za sva tri dana trajanja manifestacije, od 27. do 29. lipnja 2025. godine, te nije moguće zakupiti prostor za kraće razdoblje.

2. Neprofitne udruge građana, domaće radinosti i OPG-ovi koji su članovi Podravnoteke imaju besplatan zakup javne površine u Starogradskoj ulici ukoliko se bave proizvodnjom domaćih proizvoda, rukotvorinama i  tradicionalnim zanatima. Ostali istovrsni izlagači plaćaju prostor u Starogradskoj ulici površine do 3 m2 iznos od 120,00 € za subotu i nedjelju (obavezan zakup prostora 2 dana, odnosno 28. i 29. lipnja) i imaju obvezu biti na svojim izlagačkim prostorima od 10 prijepodne do 22 sata navečer. Iznimno, ako netko želi izlagati 3 dana (petak, subota, nedjelja) tada je cijena za treći dan 30,00 eura – ukupno 150,00 eura za 3 dana.

Ukoliko zakupnik proširi svoju djelatnost na većoj površini od zatražene, isti plaća kaznu od 40,00 eura za svaki m2 javne površine za koju nije dobio suglasnost od zakupodavca.

IV. CIJENA STRUJE

Zakupci prostora javnih površina na Trgu sv. Jurja ili uz šetnicu koji koriste male štandove, a troše puno struje (misli se na trošila ukupne snage veće od 1 KW), plaćaju paušalan iznos struje od 10,00 eura po danu izlaganja za svaki kilovat prijavljene snage trošila.

Organizator osigurava priključak na električnu energiju, a zakupnik si osigurava ispravan i adekvatan produžni kabao.

Osoba ovlaštena od Organizatora provjeriti će koliko struje troše pojedini izlagači.

V. UPLATA

Ukupni iznos zakupnine zakupnici moraju uplatiti na žiro-račun Turističke zajednice Grada Đurđevca, otvoren kod Zagrebačke banke, IBAN HR 4123600001102454975, Stjepana Radića 1, OIB 86857947232 te uplatnicu dostaviti poštom preporučeno ili skeniranu na e-mail tzdjurdjevac@gmail.com najkasnije do 20. lipnja 2025. godine. Također kopiju uplatnice zakupnici su dužni čuvati kod sebe za vrijeme cijelog trajanja manifestacije.

*Ukoliko zakupnik ne izvrši uplatu do 20. lipnja 2025. godine, tada se ukupni iznos povećava za 30 % i dužan ga je uplatiti najkasnije do 24. lipnja 2025., u protivnom nema pravo izlaganja na „PICOKIJADI 2025.“

VI. ZAHTJEV

Za zakup javne površine objavit će se Javni poziv zainteresiranim pravnim i fizičkim osobama.

Zahtjev za zakup javne površine treba sadržavati:
– naziv, adresa i OIB podnositelja zahtjeva,
– broj dana izlaganja na manifestaciji,
– opis lokacije koju se želi zakupiti,
– broj kvadrata javne površine,
– ukupna snaga svih trošila u kw,
– kontakt odgovorne osobe,
– rješenje nadležnog tijela kojim se dokazuje registracija subjekta.

Obrazac zahtjeva za zakup javne površine može se preuzeti na službenoj stranici Turističke zajednice Grada Đurđevca (www.visitdjurdjevac.hr). Zahtjev je potrebno poslati na e-mail: tzdjurdjevac@gmail.com do 16. lipnja 2025. godine.

Turistička zajednica Grada Đurđevca


  • Objavljeno, 28. svibnja 2025.
  • Kategorija: Novosti
Ostale novosti

PROGRAM JESEN V ĐURĐEVCU 2025.

26. rujna 2025.

FRA MA FU: 11. FESTIVAL REPORTAŽE I REPORTERA

18. rujna 2025.